Raziščite ŠKODA svet

Družinske zadeve
Octavia Family

Octavia Family in Octavia Family Combi po posebni ceni in s posebno ceno

Odkrijte ga
{{alert.message}}
  • 26. 9. 2017
  • simplyClever
  • Modeli

Majhen je ravno pravšnji! V primeru prostorninsko najmanjšega TSI motorja s prostornino slabega litra to še kako velja!

Preberite članek

20 milijonov razlogov za slavje

  • 6. 10. 2017
  • simplyClever
  • ŠKODA
  • Zgodovina

Škoda te dni praznuje pomemben mejnik v svoji zgodovini: 20 milijonov izdelanih vozil. Čas je torej ravno pravšnji, da izberemo nekaj najbolj pomembnih modelov in jih osvetlimo skozi čas, v katerem so nastajali.

Poskusite si predstavljati: 20 milijonov vozil. 20 milijonov različnih zgodb. Ena najstarejših avtomobilskih znamk v Evropi gradi na temeljih tradicije iz leta 1895, ko sta svoje podjetje ustanovila Laurin in Klement. Med vsemi 20 milijoni avtomobilov je bilo kar nekaj zelo pomembnih modelov, med njimi nekaj takih, ki so zaznamovali zgodovino in postali legende na štirih kolesih. Predstavljamo vam torej nekaj najpomembnejših modelov znamke Škoda,  in to v njihovem zgodovinskem kontekstu.

Laurin & Klement Voiturette A

1905

Prvi model znamke L&K je nosil ime Voiturette A (v francoščini to pomeni voziček ali majhen avto). Poganjal ga je vodno hlajeni dvovaljnik s prostornino 1.100 ccm in takratnimi sedmimi konjskimi močmi. Moč motorja se je na zadnja kolesa prenašala preko verige ali pogonske gredi, odvisno od verzije.


Laurin & Klement 110

1925

Model Laurin & Klement 110, ki so ga ponujali tudi kot model ŠKODA 110, je bil zgrajen iz različnih lesenih sklopov ali pa kombinacij lesa in kovine. Dosegel je hitrost do 80 km/h, izdelali pa so jih 3.000.

Škoda Popular

1934

Leta 1934 je prišel na trg model ŠKODA POPULAR, avtomobil za širši krog kupcev. Za znamko je bil to najbolje prodajan model, saj so z njim prvič presegli številko pet tisoč vozil ene modelske linije.

Škoda Tudor

1946

Model ŠKODA 1101 in 1102 je bil bolj znan kot TUDOR (po angleški označbi za dvoje vrat – two-door). Osnovo za karoserijo tega modela je ponudil kar model POPULAR.

Škoda Spartak

1955

Model ŠKODA 440 ‘SPARTAK’ so predstavili na trgu leta 1955. Številka 440 je označba za 4 valje v motorju in 40 (takratnih) konjskih moči (29,4 kW). Leta 1959 so pri znamki številčne označbe nadomestili z imeni. Tako je model ŠKODA 440 postal OCTAVIA (iz latinskega octo – osem, ker je bil osmi model v povojni zgodovini znamke ŠKODA).

Škoda Felicia

1959

Simpatično oblikovan model ŠKODA FELICIA je bil pravzaprav kabriolet na osnovi modela OCTAVIA. Prednik tega modela je bil model ŠKODA 450.

Škoda 1000 MB

1964

Model ŠKODA 100 MB je bil prvi model znamke z zadaj vgrajenim motorjem. V svojem času je bil ta avtomobil eden najsodobnejših v razredu z motorjem do enega litra prostornine. Hkrati pa je predstavljal odlično vrednost za odštet denar. Litrski štirivaljnik je bil sicer eden najsodobnejših motorjev v tem razredu, z blokom, ki so ga izdelovali s patentiranim procesom tlačnega litja aluminija.

Škoda 110 R

1970

Elegantni model ŠKODA 1100 R Coupe je prihajal s tekočih trakov tovarne polnih deset let, vse do leta 1980. Na osnovi tega modela so nastajale tudi dirkaške specialke, kot na primer izredno uspešen reli dirkalnik ŠKODA 130 RS.

Škoda 105/120/130

1976

Model ŠKODA 102/120/130 je prihajal iz tekočih trakov tovarne skozi vsa osemdeseta leta. Številčne oznake so spet pomenile oznako za prostornino motorja od 1,0 do 1,3 litra. Na tej osnovi so izdelovali tudi kupejevski model, ki je bil znan pod imeni GARDE in RAPID.

Škoda favorit

1987

Tega leta so v tovarni predstavili nov model, ŠKODA FAVORIT. Avtomobil je bil resnični mejnik v zgodovini znamke ŠKODA. V svoji sodobni zasnovi je kombiniral kompakten motor, prednji pogon in prilagodljivo notranjost z velikimi petimi prtljažnimi vrati. Do tedaj je s tekočih trakov Škode zapeljalo že milijon vozil.

Škoda Octavia

1996

Prihod modela ŠKODA OCTAVIA je pomenil drugo modelsko linijo znamke. OCTAVIA predstavlja odločilen impulz tovarne k bolj odločni preobrazbi v sodobno mednarodno znamko. Leta 1998 je temu modelu sledila še izvedba OCTAVIA COMBI.

Škoda Fabia

1999

Tretji model, ki je prišel na trg, je bila ŠKODA FABIA, ki ji je leto kasneje sledila še FABIA COMBI. Do danes je ta model našel več kot štiri milijone kupcev.

Škoda Superb

2001

Z modelom ŠKODA SUPERB je znamka oživila ime iz leta 1930 in ponovno vstopila v zgornji srednji razred vozil. Različica Combi je sledila v drugi generaciji.

Škoda Karoq

2017

Z najnovejšim modelom znamka nadaljuje svojo SUV ofenzivo. Model ponuja obilo prostora potnikom, številne sodobne asistenčne sisteme in povsem prilagodljiv aktiven informacijski zaslon.

Sorodni članki