{{alert.message}}
  • 10. 6. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Kam greste letos na dopust? Na plažo, kamor hodite že deset let, ali boste poskusili kaj novega? Si sploh drznete?

Preberite članek

Test: Škoda Yeti 2.0 TDI DSG Outdoor

  • 5. 9. 2016
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

Čeprav je Škodin Yeti videti skoraj kot terenec, zvečine služi kot avtomobil za vsakdanjo uporabo v urbanih okoljih. A zna – ugotavljajo v Auto Bildu -  Yeti poleg tega veliko več – predvsem pa z novimi, varčnejšimi motorji.

Vir: www.autobild.de

Datum: 2. september 2015

Za Yetijem je prvi polčas, piše Auto Bild. Leta 2013 so pri Škodi svoj model Yeti prenovili in mu namenili tudi različico Outdoor, naslednjo večjo prenovo pa pričakujemo v letu 2017. Čas je torej, da ga na polovici poti še enkrat vzamemo pod drobnogled. Medtem ko na zunanjosti ni velikih novosti, je teh več pri motorjih in pri infozabavnih sistemih. Na voljo so trije turbobencinski in dva turbodizelska, vsi so opremljeni s sistemom stop/start ter z rekuperacijo zavorne energije, tudi zato pa so vsi varčnejši kot doslej.

V 4-kolesno gnanem Yetiju se vrti 2-litrski TSI s 110 kilovati (150 ‘konj’) in ima lahko poleg ročnega menjalnika tudi dvosklopčni DSG. Kot alternativa zanj je v ponudbi enako zmogljiv TDI, ki je s svojimi 340 Njutonmetri navora tudi izjemno poskočen. Doseže največ 192 kilometrov na uro, z mesta do 100 pospeši v 9,2 sekunde, normna poraba pa znaša 5,5 litra na 100 kilometrov.

Pri Auto Bildu ugotavljajo, da Yetijev 4-kolesni pogon ne obvladuje zgolj gladkih zimskih cest ali drsečih cest v dežju, povsem dostojno zmore namreč premagovati tudi blage terene. “Grobe, slabe gozdne poti, travniki ali blagi prehodi preko potokov niso zanj nikakršen problem, kot je pokazala naša 650 kilometrov dolga preskušnja preko Karpatov. Sam 4-kolesni pogon nima nobenih težav pri zmernem plezanju tega 1,6 tone težkega vozila. Omejitev je zgolj 180 milimetrov od tal oddaljen trebuh, kar je za dva centimetra nižje od Tiguana oziroma podobno kot pri Golfu Alltrack.”

Yetijev 4-kolesni pogon deluje s pomočjo elektronsko nadzorovane sredinske sklopke Haldex, ki v običajnih pogojih povsem izklopi zadnji pogon. Šele ko tipala zaznajo zdrs prednjih koles, se del navora prenese tudi na zadnjo os; sistem deluje samodejno in brezhibno, pri vsem skupaj pa je Yeti opremljen še z elektronsko diferencialno zaporo. Za doplačilo ponuja Škoda pri Yetiju še pomočnika za terensko vožnjo, ki prilagaja delovanje zavornega ABS in pogonskega ASR različnim pogojem pod kolesi, dodajajo pri Auto Bild.

“Pri vožnji na običajnih cestah se prenovljeni Yeti pelje kot doslej: volan je nekoliko prelahek, podvozje pa je rahlo bolj naravnano na udobje. Spredaj je prostora in udobja dovolj, zadaj je nekoliko tesno za tri, prtljažnik pa je velikostno prilagodljiv in zlahka dostopen za nalaganje prtljage.”Auto Bild ugotavlja tudi, da je odčitavanje z merilnikov preprosto, sistem SmartLink pa omogoča preprosto povezovanje z mobilnimi telefoni, ki jih potem lahko uporabljamo za predvajanje glasbe ali kot navigacijsko napravo.

Sorodni članki