{{alert.message}}
  • 10. 9. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Superb je Škodin model z največ izvedbami in različicami, ki bo ustrezal tako izjemno varčnim kupcem kot ekološko ozaveščenim, pustolovsko navdahnjenim, zastrupljenim z adrenalinom, pa tudi tistim, ki od svojega vozila zahtevate »le« prostornost, udobje in vrhunsko tehnologijo.

Preberite članek

KAROQ s prestižnim Zlatim volanom!

  • 27. 11. 2017
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev
  • Modeli
  • ŠKODA

Avtomobilistična revija Auto Bild in časnik Bild am Sonntag sta KAROQ nagradila z Zlatim volanom za leto 2017!

Bralci iz več kot 20 evropskih držav, tudi iz Slovenije, so najnovejšemu SUVu znamke ŠKODA pomagali do finala enega najbolj cenjenih in največjih avtomobilističnih izborov na svetu, na koncu pa je bila strokovna žirija tista, ki je po več zahtevnih testnih vožnjah tega novinca razglasila za zmagovalca v kategoriji kompaktnih SUVov!

Letos so nagrade podelili v petih kategorijah in po uvodnem delu, kjer so štiri finaliste (v vsaki kategoriji) izbrali bralci, so se dela lotili še strokovnjaki. Mednarodna žirija, torej, ki jo med drugimi sestavlja tudi 20 urednikov mednarodnih izdaj Auto Bilda, pa tudi slovita dirkača Walter Röhr in Sebastien Ogier, ki sta skupaj z drugimi drikači avte preizkusila na Pirellijevi stezi v Bollanu. ŠKODA KAROQ je v svoji kategoriji najbolj prepričal to zahtevno žirijo in osvojil laskavi naziv Zlati volan (pred Mitsubishijevim modelom Eclipse Cross in Toyotinim CHR-om).

Pri Auto Bild so sicer v predhodnih mesecih objavili nekaj testov z novim modelom KAROQ. Kaj so v teh člankih ugotovili?

Seveda ne gre, da ne bi na določenih področjih potegnili vsaj osnovnih vzporednic z večjim Škodinim modelom KODIAQ. Tu je novinarje in urednike predvsem pritegnila in navdušila podobnost na področju povezljivosti in sodobnih infotainment sistemov pri obeh modelih.

Pri KAROQu so izpostavili prostornost v kabini, kjer pa še najbolj pride do izraza na zadnji klopi. Tu je največ odobravanja požel opcijski sistem treh posamičnih sedežev VarioFlex, ki omogočajo več prostora za potnike zadaj, hkrati pa jih je moč tudi povsem odstraniti in tako povečati prtljažnik oziroma ga spremeniti skoraj v dostavnik. Celoten članek je dostopen tukaj.

Je pa avtorje Auto Bilda navdušil že prtljažnik brez tega sistema. V testu posebej izpostavijo posebnost, to je digitalno instrumetno ploščo, kjer si lahko voznik povsem prilagodi podatke, ki so mu na voljo, pa tudi osnovni videz instrumentne plošče.

Poudarjeno udobno in homogeno deluje podvozje, ki zmore ublažiti večino grbin in udarcev, pišejo v Auto Bild in istočasno pohvalijo tudi komunikativen in natančen krmilni mehanizem novega modela. Ob tem je štirikolesni pogon ravno prav neopazen za voznika in ponuja ravno dovolj dodatnega oprijema, dodajajo.

Avtorji ob tem izpostavljajo tudi ogromno opreme, med katero je mogoče izbirati ali je na voljo že serijsko. Pri tem gre največ pohvalnih besed sodobnim asistenčnim sistemom, velikosti platišč (do 19 palcev) pa prilagodljivemu blaženju, ki je novost (DCC), ogrevanemu volanu in sedežem … Seveda pa ne pozabijo na dovolj široko ponudbo motorjev. Nov 1,5 litrski TSI je še posebej prepričal testnike pri Auto Bildu.

Kako se vozi novi KAROQ, lahko preberete v članku našega novinarja, ki ga je zapeljal po vročekrvni Siciliji.

Ker gre pri kompaktnih SUV vozilih za izredno priljubljen segment, so pri Auto Bildu nov model znamke ŠKODA primerjali tudi s konkurenco. Glede na Peugeotov model 3008 je testnike KAROQ prepričal predvsem s svojo izrazito prostornostjo in prilagodljivostjo prtljažnika, kjer so spet izpostavili sistem VarioFlex. Sicer pa je KAROQ proti francoskemu tekmecu dobival točke predvsem na področju bolje delujočega in bolj homogenega podvozja ter natančnega in komunikativnega volanskega mehanizma, izpostavili pa so tudi njegovo prostornost v celoti. V istem testu so KAROQu ob bok postavili tudi konkurenta iz koncerna Volkswagen (SEAT Ateca), proti kateremu je največ točk dobil spet na področju bolj dovršenega, udobnega podvozja, ki je vozno zanimivo in omogoča lahkotno, enostavno vožnjo, ter mirnega, tihega ter zmogljivega 1,5 litrskega motorja.

Auto Bild je KODIAQ primerjal tudi z Oplovo Mokko X, ki pa ponuja precej manj prostora za potnike in prtljago od modela KAROQ, so zapisali in poudarili predvsem dobro razmerje med zunanjmi merami in prostornostjo. Za to je predvsem zaslužna dolga medosna razdalja in posledično povsem v kote karoserije potisnjena kolesa. Poleg prilagodljivosti in prostornosti prtljažnika hvalijo še udobne sedeže z zelo spodobno bočno podporo. Tudi na področju podvozja in voznih lastnosti se je KAROQ po mnenju testnikov iz Auto Bilda odrezal bolje od konkurenta, saj je Karoqovo precej bolj udobno in učinkoviteje blaži neravnine. Kljub temu pa je nov model znamke ŠKODA tudi dovolj agilen in okreten in tako v prednosti tudi med zavoji – kljub dejstvu, da je bil testiran model brez štirikolesnega pogona (za razliko od konkurence). Precej pozitivnih besed so zapisali tudi o volanskem mehanizmu, navsezadnje pa tudi o 1,5 litrskem motorju, ki je zmogljiv, predvsem pa miren in tih.

Sorodni članki