{{alert.message}}
  • 10. 9. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Superb je Škodin model z največ izvedbami in različicami, ki bo ustrezal tako izjemno varčnim kupcem kot ekološko ozaveščenim, pustolovsko navdahnjenim, zastrupljenim z adrenalinom, pa tudi tistim, ki od svojega vozila zahtevate »le« prostornost, udobje in vrhunsko tehnologijo.

Preberite članek

Prenovljena Octavia RS

  • 20. 12. 2016
  • simplyClever
  • Modeli

2.0 TSI zmore zdaj kar 169 kW (230 KM), TDI pa je moč dobiti tudi s štirikolesnim pogonom. Povsem nov je prednji del avtomobila, žarometi so v polni LED tehniki, zraven je še kup RS posebnosti.

Seveda pojavnost novega modela določa predvsem nov prednji del, ki še poudarja športnost in čustvenost tega modela: maska hladilnika je zdaj širša tudi zaradi dodanega para žarometov, še širše odprtine za zajem zraka s satasto strukturo pa dodajo nekaj mišičastega videza povsem prenovljenemu odbijaču. Za samosvoj videz poskrbijo še štirje LED žarometi s tehnologijo samodejne prilagoditve razmeram na cesti (AFS).

Na zadku za športnost skrbi spojler na prtljažnih vratih.Poleg tega zadek določa tudi vpadljiv črn difuzor in široke zadnje luči nad njim. Ob tem nov model zdaj uporablja LED svetilno tehnologijo zadnjih luči in osvetlitve tablice v prepoznavni C oblikovni zasnovi.


Več o oblikovni prenovi modela Škoda Octavia najdete tukaj in tukaj.


Notranjost novega modela določa športna črnina. Športni sedeži z integriranim vzglavnikom ponujajo tudi dovolj bočne opore telesu – zahvaljujoč poudarjenim bočnim obrobam. Ob serijski kombinaciji blaga in usnja na sedežih je mogoče dobiti tudi sedeže, oblečene v žlahtno alkantaro. Večfunkcijski športni volan (z obvolanskimi ročkami za prestavljanje v primeru DSG menjalnika)  je oblečen v perforirano usnje. In ambientalna osvetlitev je zdaj del serijske opreme. Dostop do kljuke na vratih je osvetljen, pedalke so v aluminijastem sijaju, na pragovih je viden RS logo. Simply Clever rešitve so spet prepričljive, kot na primer dežnik pod sovoznikovim sedežem ali LED svetilka v prtljažniku.

Podvozje, tehnika, motorji

Športno podvozje je seveda 15 milimetrov nižje od serijskih modelov, zdaj pa se lahko RS pohvali tudi s 30 mm širšim zadnjim kolotekom in zavornimi čeljustmi v živahni rdeči barvi. Nova Octavia RS je serijsko opremljena s 17 – palčnimi aluminijastimi platišči, za doplačilo pa so na voljo 18 – ali 19 – palčna (slednja tudi v srebrni barvi).

K intenzivnejšemu doživljanju vožnje pripomorejo še progresivno krmiljenje, izbor voznega programa (Performance Mode Select) z generatorjem zvoka (Performance sound generator, doplačilno), pa seveda ESC s prečno zapora diferenciala XDS+ in uravnavano blaženje (DCC). Prav  ta zadnji sistem omogoča vozniku, da sam določa lastnosti blažilcev in izbira med programi Comfort (udobje), Sport (športna vožnja) in Normal (uravnoteženo blaženje).

Nov motor v modelu ŠKODA OCTAVIA RS zmore tokrat 169 kW (230 KM) ter največji navor 350 Nm med 1.500 in 4.500 vrt./min. Tako lahko pospeši do 100 km/h v 6,7 s in doseže 250 km/h. Normirana poraba goriva kljub temu znaša le 6,5 litrov na 100 km (149 g co2/km; vse vrednosti so za limuzino z ročnim menjalnikom). Octavia RS 2.0 TDI je na voljo s prednjim in stalnim štirikolesnim pogonom (z ročnim ali DSG menjalnikom).

Infotainment in ŠKODA Connect

Kot vsi prenovljeni modeli je tudi Octavia RS na voljo z vsemi zadnjimi modeli infotainment sistemov. Osrednji zasloni so barvni LCD zasloni, oblikovani v steklu (razen vstopni model Swing). Najboljši radijsko navigacijski model Columbus z 9,2 palčnim zaslonom ponuja celo vzpostavitev dostopne točke (hot spot) interneta in LTE modul.


Spoznajte, kaj vse ponuja ŠKODA Connect v novi Octavii!


Asistenčni sistemi

Cela vrsta novih, najsodobnejših asistenčnih sistemov, ki so lahko vgrajeni v ta model, dokazuje, da Octavia spet postavlja standarde v razredu. Tako so recimo novi sistemi Trailer Assist, ki pomaga pri vzvratnem parkiranju s priklopnikom, pa Blind Spot Assist, ki opozarja na vozilo v mrtvem kotu ali pri speljevanju vzvratno. In tu je še Crew Assist, sistem, ki v primeru nevarnosti trka s številnimi prijemi pomaga zmanjšati posledice nesreče (zategovanje pasov, zapiranje oken …) in deluje z izboljšanima sistemoma Front Assist, ki vsebuje tudi funkcijo predvidevalnega zaviranja v sili.


Kratico RS je znamka prvič uporabila v dirkaških modelih v letu 1974, od leta 2000 naprej pa jo ŠKODA uporablja za označevanje najbolj športnih modelov znamke. Več kot 200 tisoč modelov Octavie RS je bilo doslej prodanih na trgih po vsem svetu, od tega polovica zadnje, tretje generacije, ki je v prodaji od leta 2013.


 

 

 

 

Sorodni članki