{{alert.message}}
  • 19. 3. 2020
  • simplyClever
  • Nasveti

Globalna pandemija z novim koronavirusom močno vpliva tudi na mobilnost. Za varnost vas in vaših bližnjih je najbolje, da ostanete doma. A kaj storiti, ko morate kljub vsemu z avtomobilom v trgovino po hrano?

Preberite članek

Saloni, ob katerih zaigra srce

  • 19. 8. 2014
  • simplyClever
  • ŠKODA

Pri znamki Škodi se zavedajo, da so razstavni saloni prvi fizični stik kupca z znamko, zato so sklenili posodobiti in poenotiti videz prav vseh svojih salonov! Uporabniška izkušnja bo tako zahvaljujoč svežemu in vabljivemu videzu še bolj prijazna, stranke pa se boste nedvomno rade vračale nazaj in izkusile naše sodobne in prostorne "dnevne sobe".

Znamka Škoda pri razvoju avtomobilov daje velik poudarek inovativnosti, materialom in novim tehnologijam, da bi svojim kupcem ponudila še prijetnejšo in varnejšo vožnjo. Ideja, ki jo lepo zaokroža misel “Preprosto pametno, s človeško noto” (angl. Simply Clever with human touch) pa velja tudi v njihovih razstavnih salonih. Zunanjost odraža tehnologijo, znanje in inovativnost znamke. Notranjost pa vas bo sprejela s svežim, toplim videzom. Čiste linije in naravni materiali bodo pričarali prijetno domače vzdušje, zato ne odlašajte. Vstopite v Škodine nove prostore, preizkusite avtomobile, se pogovorite s prodajalci, pripeljite otroke in … se počutite kot doma!

Zunanjost 

1. Preprosta in sodobna arhitekturna zasnova salonov v kombinaciji stekla in bele fasadne linije temelji na filozofiji znamke Škoda.
2.  Razstavne salone Škoda boste že od daleč opazili zaradi velikih fasadnih panelov s privlačnimi grafičnimi podobami znamke.
3. Saloni bodo  podnevi in ponoči sijali v razpoznavnih Škodinih zelenih odtenkih.
4. Simpatični zeleni nadstreški vas vabijo, da vstopite v razstavni salon, kjer prične nepozabno potovanje s Škodo.

Notranjost

1. Notranjost je odprta, sodobno zasnovana, a prijetna in domačna, kot narekuje korporativna filozofija.
2. V središču salona stoji grafični panel, ki vam bo pričaral občutek svobode in odprtosti, ki ste ju vajeni z vožnje z avtomobili Škoda.
3. Sprehodite se po salonu, oglejte si avtomobile in si v posebnem “car configurator” kotičku izoblikujte avto po meri.
4. Medtem ko se boste s prodajalci pogovarjali o nakupu avtomobila, se bodo vaši malčki kratkočasili v otroškem kotičku.

Sorodni članki