{{alert.message}}
  • 19. 3. 2020
  • simplyClever
  • Nasveti

Globalna pandemija z novim koronavirusom močno vpliva tudi na mobilnost. Za varnost vas in vaših bližnjih je najbolje, da ostanete doma. A kaj storiti, ko morate kljub vsemu z avtomobilom v trgovino po hrano?

Preberite članek

Številka 1 000 000

  • 16. 12. 2016
  • simplyClever
  • Modeli

Bil je štirinajsti november, petnajst čez osmo zjutraj …

Kakor hitro njegova žarometa osvetlita prvih nekaj metrov ceste, opazi mesečno beli odtenek svoje popolno ukrojene karoserije. “Očitno niso prav nič varčevali pri mojem čudovitem videzu. Občudovanja vreden je tudi odličen izbor materialov,” ugotovi, ko opazuje svoj odsev v očeh tistih, ki ga spremljajo na poti iz Kvasinyja. “Počutim se, kot da sem rojen na ta svet z nekim posebnim poslanstvom, morda z nalogo, ki jo moram izpolniti … Nenazadnje sem rojen na dan, ko je prvič v tem stoletju na nebu zasvetila superluna, moj rojstni list pa nosi nenavadno številko 1MIO2016. Kakšna prihodnost me čaka? Vem samo, da mi je bilo prerokovano, da bom dvoril novim kupcem na novih trgih …”

Tako bi se lahko odvijala pravljica o Kodiaqu, novem članu družine ŠKODA

Res je privlačen, takole odet v odtenek mesečno bele barve. A ne prihaja iz pravljice. V resnici je to novi športni terenec Kodiaq, ki je zapustil tekoči trak tovarne v Kvasinyju kot milijonti avto v letu 2016. Zgodilo se je 14. novembra ob 8 uri in 15 minut. Rodil se je sedemsedežni, 4,7-metrski Kodiaq!

Preden je bleščeči novi Kodiaq zapeljal z več kot osemkilometrskega tekočega traku Škodine tovarne v Kvasinyju, se je z njim 27 ur ukvarjalo več kot 500 robotov in nekaj stotin delavcev. Vsi so imeli svojo pomembno vlogo pri rojstvu te mesečno bele umetnine. Za značilen svetleče bel odtenek so uporabili natanko štiri litre skrbno zmešane barve.

Nekaj tisoč Škodinih Kodiaqov bodo izdelali v Kvasinyju, preden se bo marca 2017 uradno začela prodaja Škodinega novega športnega terenca. Ti prvi avtomobili so namenjeni novinarjem in medijem, nekaj jih bo šlo v razstavne salone, nekaj pa za šolanje trgovcev in mehanikov. A nekaj jih bo vendarle zapeljalo tudi pred svoje srečne lastnike.

Izdelava najmlajšega člana Škodine družine se je v tovarni v Kvasinyju začela pred približno dvema mesecema – natančneje, sredi oktobra. Začetek izdelave Kodiaqa so pospremili s slovesnostmi in dogodki, kot jih tovarna v svoji 82-letni zgodovini še ni doživela. Kot priklon neobičajnemu imenu oziroma črkam v imenu so Kvasiny za en dan preimenovali v – Qasiny.

Tokratni milijonski mejnik označuje še en dosežek podjetja Škoda Auto: že tretje leto zapored so dosegli cilj milijon izdelanih avtomobilov v koledarskem letu. In v letu 2016 so ta cilj dosegli prej kot v minulih letih.

Ker Kodiaq povsem nov model v Škodini prodajni paleti, je njegov delež v letošnjem milijonu izdelanih avtomobilov še zelo majhen – dotlej so jih izdelali le 312. Največji, skoraj 40-odstotni  delež v proizvodnem kolaču je pripadel Škodi Octavii, na drugem mestu je z 18,82 odstotki Rapid, na tretjem pa s 17,83 odstotki Fabia. Več kot 125 tisoč avtomobilov v Škodinem milijonu vseh izdelanih avtomobilov je bilo Superbov, Yeti in Citigo pa sta si odrezala 8,5 in 3,71 odstotkov kolača.

Statistika dokazuje, da so pri Škodi v zadnjih desetih letih podvojili proizvodnjo. A uspeh in usoda Kodiaqa bosta znana šele v letu 2017 in letih, ki bodo sledila. Navdih za obliko Kodiaqa so oblikovalci našli v tradicionalnem češkem kristalu, Kodiaq pa premore vso najsodobnejšo tehnologijo in asistenčne sisteme. A za uspeh se ni treba bati: s tem prvim pravim športnim terencem te avtomobilske znamke, Škoda vstopa v najhitreje rastoč avtomobilski razred. Tudi zato je Kodiaq odlična priložnost, da pri Škodi vzpostavijo stik s povsem novimi kupci.

 

Sorodni članki