{{alert.message}}
  • 30. 1. 2019
  • simplyClever
  • Reli

Posadka Jan Kopecký/Pavel Dresler je v letu 2018 osvojila naslov svetovnega prvaka WRC2. Spoznajte njuno izjemno vozilo, Fabio R5, ki bo kmalu deležna resne prenove, predvsem pa vam tokrat predstavljamo njuno adrenalinsko zgodbo skozi nekoliko drugačen zorni kot: s sovozniškega sedeža.

Preberite članek

Test: Škoda Fabia 1.2 TSI 90 Monte Carlo

  • 10. 4. 2016
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

Z motošportom navdahnjen paket opreme dodaja češkemu malčku športen videz, piše What Car.

Vir: www.whatcar.com

Datum: 8. april 2016

»V Veliki Britaniji smo preskusili Fabio Monte Carlo, da preverimo, ali je paket vreden dodatnega denarja. Paket Monte Carlo, ki skuša dodati nekaj športne začimbe za zmeren denar, sloni na srednjem opremskem paketu in dodaja karoserijske dodatke v svetleči črni, tonirane šipe, 16-palčna kolesa, športna sedeža, športne stopalke in z rdečimi šivi zašito usnje na volanskem obroču.«

“Šibkejši od dveh možnih 1,2-litrskih motorjev, kakršnega smo preskusili, je voljan in dokaj poskočen pri nižjih vrtljajih, zaradi česar je Fabia v mestu energična,” piše What Car, ki dodaja: »5-stopenjski menjalnik, katerega gibi ročice so nekoliko daljši, a prijetno povedni, je lahkotno pretikati.«

Voznost Fabie Monte Carlo je prav takšna kot voznost katere koli druge Fabie. Podvozje je dobro uglašeno za običajen majhen avtomobil, a nekoliko premehko za športno različico, še piše What Car.

Serijsko oblazinjenje Fabie Monte Carlo je v kombinaciji rdečih, belih in sivih črt, ki se barvno usklajujejo z višnjevo rdečo osrednjo konzolo. Učinek barvne kombinacije morda ne bo po okusu vsakogar, je pa dobrodošel dodatek sicer barvno monotone notranjosti.

Prednja sedeža imata znatno bočno oporo in sta ravno zadosti velika, da sprejmeta višje potnike. Prostor na zadnji klopi je za tako majhen avtomobil radodaren in enako velja za prtljažnik, s čimer je Fabia, tudi kot Monte Carlo, bolj praktična od večine majhnih avtomobilov.

Fabie RS ni več v ponudbi in Monte Carlo ni njena zamenjava. »Res je, da dviguje privlačnost zunanjosti in dodaja barvitost v notranjost, toda ne daje voznega užitka, ki bi vozniku močn0 dvignil adrenalin. Škodino športno vzmetenje in zmogljivejši, 110-‘konjski’ bencinski TSI bi  vtis znatno izboljšala,« sklene What Car.

 

 

 

 

Sorodni članki