{{alert.message}}
  • 10. 6. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Kam greste letos na dopust? Na plažo, kamor hodite že deset let, ali boste poskusili kaj novega? Si sploh drznete?

Preberite članek

Test: ŠKODA Fabia

  • 2. 11. 2014
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

Predrznejša, elegantnejša in prostornejša - tako novo Fabio ocenjuje Handelsblatt.

Vir: www.handelsblatt.com

Datum: 17. oktober 2014

Škoda Fabia je bila v Nemčiji že doslej izjemno uspešna, lahko smo ji očitali le nesorazmerno majhno širino glede na njeno višino, piše Handelsblatt. Nova Fabia je v tem in še v marsičem boljša.

Novi model Fabie, druge najbolj prodajane Škode, so vsi težko pričakovali.Dosedanji model, ki ga je oblikoval Thomas Ingenlath (danes glavni oblikovalec pri Volvu), je bil prostoren, praktičen in cenovno ugoden, lep pa zagotovo ne. Za las krajša od štirih metrov izraža nova Fabia več dinamike in mišic. Mladostna, drzna in markantna stoji čvrsto na cesti, pri tem pa zelo pomaga, da je pridobila dobrih 9 centimetrov v višino ter da je v isti sapi za 3,1 centimetra nižja.

Kljub skoraj enaki dolžini je zdaj znotraj prostornejša. Na zadnji klopi tudi odrasli povsem spodobno sedijo, če le voznik in sovoznik nista previsoka in s tem njuna sedeža potisnjena zelo nazaj. Notranjost je videti slogovno in opremsko naprednejša, videz je lepo uravnovešen, a ne konzervativen. Predvsem pa je kokpit še vedno praktičen.

Škoda za Fabio ponuja štiri bencinske motorje, od tega sta dva sesalna trivaljnika nova. Zmoreta 44 in 55 kilovatov (60 in 75 ‘konj’) ter sta prvič opremljena s sistemom stop/start. Nadaljnja dva sta turbo štirivaljnika družine TSI z neposrednim vbrizgom in s prostornino 1,2 litra. Zmoreta 66 in 81 kilovatov (90 in 110 ‘konj’), normno pa porabita 4,7 litra na 100 kilometrov. Na voljo je tudi 1,4-litrski dizelski 3-valjnik z močmi 66 in 77 kilovatov (90 in 105 ‘konj’), ki porabi 3,4 oziroma 3,5 litra na 100 kilometrov. S šibkejšim dizlom in z močnejšim bencinarjem je na voljo tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik DSG.

Spoznajte vse adute Fabie!

Pri Handelsblattu so od štirivaljnikov to sicer pričakovali, toda Fabia jih je navdušila tudi s presenetljivo mirnim tekom trivaljnih motorjev. Ugotavljajo, da je tresljaje komaj zaznati, vožnja pa je tiha in nevsiljiva. Precej bolj udobno je po njihovem mnenju tudi vzmetenje, a se s tem ni prav nič zmanjšala agilnost vozila. Hvalijo še zanesljiv ter natančen odziv krmiljenja ter užitek v vožnji pri različicah z zmogljivejšimi motorji, pri čemer v veliki meri pomaga tudi zmanjšanje mase za do 65 kilogramov.

Fabia se ni izneverila sloganu ‘Simply Clever’ (preprosto bister), Handelsblatt je pri tem izpostavil zadosti mest za plastenke prostornine od 0,4 do 1,5 litra, namenjene vsakemu od potnikov. Prav tako hvalijo strgalnik za led in funkcijo Mirrorlink, ki preslika pametni telefon na osrednji zaslon na armaturni plošči. Takrat lahko mobilni telefon prevzame funkcijo navigacije in predvajalnika glasbe in video posnetkov.

Fabio si kupec lahko omisli v dvobarvni karoseriji, pri čemer so lahko streha, zunanji ogledali in kolesa srebrni, rdeči ali črni. A to ni edini razlog njenega velikega potenciala, ključ je predvsem v videzu in prepričljivem konceptu v celem, piše Handelsblatt.

 

Sorodni članki