{{alert.message}}
  • 22. 10. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Slovenci smo fenomen – Škode kupujemo, še preden jih sploh vidimo, otipamo in zapeljemo. Tudi najnovejši Kamiq ni izjema. A zakaj?

Preberite članek

Test: Škoda Octavia Combi 1.0 TSI DSG Ambition

  • 15. 6. 2016
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

Pri bavarskem Motorsport-Totalu so se kot marsikateri morebitni kupec vprašali, kaj lahko pričakujejo od motorja z le tremi valji?

Vir: www.motorsport-total.com

Datum objave: 10. junij 2016

Takšnih se spomnimo iz zdaj že davnih časov, a so jih k obuditvi priklicali vse strožji predpisi o onesnaževanju. Prednosti so namreč znane – trivaljniki so lažji in mersko bolj kompaktni. Novi 1,0-litrski trivaljnik družine TSI je zamenjal dosedanji 1,2-litrski TSI s štirimi valji z enako močjo. Novi motor, izdelan pretežno iz aluminija, tehta le 78 kilogramov. Aluminijasti bati in kovane ojnice so tako dobro uravnoteženi, da motor ne potrebuje dodatnih gredi zoper tresljaje.

»Razvojniki so opravili zares dobro delo,« menijo pri Motorsport-Totalu in dodajajo, da ima novi motor namreč odlično izveden sistem hlajenja, izpopolnjen sistem polnjenja na račun prilagodljivih odmičnih gredi (50 stopinj sesalne in 40 izpušne), skupni vod za vbrizg goriva pri 250 barih in 1,6 bara nadtlaka v turbopuhalu, ki je vgrajeno v sesalno cev.

Tehnična odličnost se izkaže v praksi, ko motor že takoj po zagonu mirno (s)teče in z zvokom ne izdaja svoje tehnične zasnove. Zahvaljujoč turbopuhalu razvije motor že pri 2.000 vrtljajih v minuti največji navor 200 Njutonmetrov in se odlično razume z doplačilnim 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG. Ta omogoča, da lahko motor po zaslugi 7 prestav vselej teče v za porabo ugodnih nizkih vrtljajih ne glede na hitrost.

»V nobenem avtomobilu tega velikostnega razreda se ne sedi tako prostorsko udobno kot v Octavii,« ugotavljajo. Prav tako Octavia med sebi podobnimi avtomobili blesti s prostorom v prtljažniku, ki meri najmanj 610 in največ 1.740 litrov.

Tako Škoda s prenovljeno Octavio piše še eno novo prodajno uspešno poglavje, dodajajo avtorji testa. S prenovo ni dobila zgolj možnosti novega 3-valjnega bencinskega motorja, pač pa tudi možnost aktivnega podvozja in izboljšane infotainment sisteme. Octavia si je tako še enkrat zagotovila uspeh in pri Motorsport-Totalu so prepričani, da več avtomobila, kot je Octavia Combi 1.0 TSI, prav zares nihče ne potrebuje.

Sorodni članki