{{alert.message}}
  • 11. 4. 2019
  • simplyClever
  • Družina

Iz prve roke o defektih, moških, slovenski vozniški kulturi, pa tudi o lepši strani kolesa: o šminki, otrocih, hujšanju in vetru v laseh.

Preberite članek

Test: Škoda Rapid Spaceback 1.4 TSI Monte Carlo

  • 7. 3. 2016
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

Rapidni dirkač – tako so testiranega Rapida Spaceback Monte Carlo označili v Auto News.

Vir: www.auto-news.de

Datum objave: 4. marec 2016

Opremski paket Monte Carlo je idealna možnost kupiti tovarniško temperamentni Rapid Spacebak. Izmed več barv, ki so na voljo, so novinarji Auto News izbrali (in priporočajo) klasično rdečo, ki se lepo vklopi v kombinacijo motno črnih športnih dodatkov na karoseriji. Pri Auto News menijo tudi, da se avtomobilu, ki črpa inspiracijo iz relijevskih uspehov znamke Škoda, najbolj poda najzmogljivejši motor, to je 1,4-litrski TFSI v kombinaciji s 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG.

»Motor s 125 ‘konji’ je isker in dobro vleče že z nizkih vrtljajev. Njegovih 8,9 sekunde z mesta do 100 bo marsikomu več kot dovolj.« Največji navor 200 Njutonmetrov med 1.400 in 4.000 vrtljaji v minuti naredi pospeševanja zabavna, pišejo, dvosklopčni menjalnik pa brezhibno in zvečine skoraj nezaznavno samodejno pretika.

Auto News piše še, da je Rapid Spaceback v paketu Monte Carlo resnično temperamenten: »Serijski DSG se odlično vklopi v kombinacijo: pretika tako hitro, da si ročnega menjalnika človek ob njem sploh ne zaželi.« Dodaten in poseben plus si, dodajajo, ta avtomobil zasluži še s prostornostjo zadka. Ker gre za Rapid v različici Spaceback (prostoren zadek), to pomeni natanko to: 415 litrov osnovnega prtljažnika, po zaslugi deljive zadnje klopi povečljivega na 1.381 litrov, ki ga pokrivajo visoko dvižna zadnja vrata.

V skladu s temperamentno zunanjostjo, so zapisali, je tudi kokpit rdeč in črn. Voznikove roke objamejo dobro oprijemljiv, spodaj prirezan in v usnje odet volanski obroč, noge pa pritiskajo na športne jeklene stopalke. Serijska sta tudi športna sedeža z dobrim bočnim oprijemom. Športno togo podvozje se lahko na sedežih med vožnjo pa slabših cestah nekoliko neprijetno občuti, se pa, kot so pohvalili, odlično izkaže med ovinki, kjer se karoserija zelo malo nagiba. V hitro izmenjajočih ovinkih se v kombinaciji z vzmetenjem zelo dobro izkaže volan, ki omogoča zabavo za voznika na dinamičnih izletih.

Sorodni članki