{{alert.message}}
  • 30. 1. 2019
  • simplyClever
  • Reli

Posadka Jan Kopecký/Pavel Dresler je v letu 2018 osvojila naslov svetovnega prvaka WRC2. Spoznajte njuno izjemno vozilo, Fabio R5, ki bo kmalu deležna resne prenove, predvsem pa vam tokrat predstavljamo njuno adrenalinsko zgodbo skozi nekoliko drugačen zorni kot: s sovozniškega sedeža.

Preberite članek

Test: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI Style

  • 10. 9. 2015
  • simplyClever
  • Avto testi iz tujih medijev

»Fabia Combi je avtomobil brez neposrednega tekmeca tako na osnovi notranje prostornosti, vključno s prtljažnikom, kot na osnovi ponudbe motorjev in vožnje same,« so zapisali v Tagesspiegel.

Vir: www.tagesspiegel.de

Datum: 4. september 2015

»Mali kombiji so na naših cestah precej redki in v tem trenutku ima Fabia Combi le dva tekmeca, in sicer Renaultov Clio Grandtour in Seatovo Ibizo ST. Slednja ponuja prtljažniško prostornino od 430 do 1.164 litrov, Clio pa 430 do 1.380 litrov. Fabia Combi je tu s 530 do 1.395 litri za razred boljša. Zato je vprašanje smiselno: gre za avtomobil spodnjega srednjega razreda za ceno majhnega avtomobila? Da bi prišli temu do dna, smo na test prevzeli Fabio Combi 1.2 TSI Style, ki stane 21.547 evrov vključno s številnimi doplačilnimi elementi opreme,« piše Tagesspiegel.

Karoserijska razmerja ostajajo kljub za 25,8 centimetra podaljšanemu zadnjemu previsu pri Fabii Combi skladna, saj kombijevski zadek ne pušča vtisa, da bi bil na silo pripet na kombilimuzino. Z dolžino 4,26 metra je skoraj natanko tako dolga kot Volkswagen Golf, ima pa od njega za 200 litrov večji prtljažnik, še dodajajo.

»Nobena skrivnost ni, da se v Škodah dobro sedi, novo pa je, da iz tako majhnega avtomobila človek tudi po dolgi vožnji ne izstopi kot ‘povožen’. Udobje sedežev se je preselilo tudi v majhen avtomobil, še posebej ob doplačilu za športne sedeže.Tudi potniki na zadnji klopi uživajo na udobno oblazinjenih in dobro oblikovanih sedalih, v dobro odmerjenem prostoru za glave in kolena, vsi potniki pa imajo tudi dovolj prostora v predalih v vratih. Kar tudi ni samo po sebi umevno v malih avtomobilih,« še piše Tagesspiegel.

»Prtljažnik, kot rečeno, s svojimi 530 do 1.395 litri odpira vprašanje velikostnega razreda tega avtomobila. Pri zloženi zadnji klopi nastane 1,71 metra dolga in 95 centimetrov široka ravna površina, le da je treba pri tem prej dvigniti sedalni del zadnje klopi. Če tega ne storite, nastane kakih 8 centimetrov visok rob – ki pa ga z doplačilnim dvojnim dnom odpravite, poleg tega pa pridobite dodaten prostor pod dvignjenim dnom. In nakladalni rob prtljažnika je z 62 centimetri najnižji v razredu.«

Kot pišejo, z razširjenimi koloteki Fabia bolje stoji na cesti, se zato tudi bolje pelje skozi ovinke in celo omogoča nekaj športnejše vožnje. Pri tem pa pomaga tudi natančen elektromehanski volanski servo. »V primerjavi s predhodnico je za do 60 kilogramov lažja, zato ima kultiviran 1,2-litrski bencinski stroj z neposrednim vbrizgom s 1.133 kilogrami dokaj lahko delo. Lahko se sicer pritožite, da ima 90-‘konjski’ TSI v primerjavi z za 950 evrov dražjim 110-‘konjskim’ zgolj 5-stopenjski menjalnik, a se izkaže, da sta tu 4. in 5. prestava dovolj dolgo izračunani z udobno in varčno vožnjo.«

»Pri zmerni vožnji na avtocesti znaša resnična poraba manj kot 7 litrov na 100 kilometrov, povprečje našega 1.900 kilometrov dolgega testa pa je bilo le 5,4 litra na 100 kilometrov, kar je le 0,7 litra nad normno porabo. Le za tiste, ki se bolj pogosto vozijo po avtomobilski cesti, je smiselno doplačati za 110-‘konjski’ motor v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom,« pišejo novinarji Tagesspiegla in dodajajo: »Tudi z notranjim truščem se takšna Fabia uvršča na vrh razreda malih avtomobilov in že posega, skupaj z dobro smerno stabilnostjo, v spodnji srednji razred.«

Članek sklenejo z besedami: »Doplačilo za kombijevski zadek se tako pri Fabii zdi dobra naložba. V osnovi je Fabia Combi avtomobil brez neposrednega tekmeca tako na osnovi notranje prostornosti, vključno s prtljažnikom, kot na osnovi ponudbe motorjev in vožnje same.«

Sorodni članki