{{alert.message}}
  • 10. 6. 2019
  • simplyClever
  • Modeli

Kam greste letos na dopust? Na plažo, kamor hodite že deset let, ali boste poskusili kaj novega? Si sploh drznete?

Preberite članek

Vse o VisionS

  • 11. 4. 2016
  • simplyClever
  • Dizajn
  • Modeli

Spomladi 2017 bo na slovenske ceste zapeljal težko pričakovani novi Škodin športni terenec. Kako blizu bo študiji, ki jo je na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi znamka s krilato puščico predstavila pod imenom VisionS? Če gre soditi po konceptu VisionC, ki je bil predhodnik novega Superba, kar precej. In to je dobro. Zelo dobro.

VisionS osvaja s svojim markantnim videzom in racionalne voznike prepričuje s hibridnim pogonom. 1,4-litrski bencinski motor TSI z močjo 115 kW (156 KM) in navorom 250 Nm je kombiniran z elektromotorjem s trajno močjo 40 kW in največjim navorom 220 Nm.Elektromotor je integriran v šeststopenjski menjalnik DSG, ki pogonsko moč prenaša na sprednji kolesni par. Na zadnji premi je nameščen dodatni elektromotor z močjo do 85 kW in navorom 270 Nm. Deluje neodvisno od pogona sprednje preme, kar pomeni, da ima študija domiselno zasnovo štirikolesnega pogona, ki ne zahteva mehanske povezave.

Izključno na električni pogon lahko VisionS prevozi do 50 kilometrov, skupaj z motorjem znotranjim zgorevanjem pa njegov doseg znaša do 1000 kilometrov. VisionS s sistemsko močjo165 kW (225 KM) od 0 do 100 km/h pospeši v 7,4 sekunde, največja hitrost pa znaša skoraj200 km/h. Pri tem mu za 100 kilometrov vožnje zadostuje že 1,9 litra bencina (emisija CO2 znaša 45 g/km). 

Prihajajoči športni terenec (SUV) se uvršča razred više od Yetija.V dolžino meri 4,70 m, v širino 1,91 m in v višino 1,68 m. Zasnova vozila z medosno razdaljo 2,79 m temelji na prečnem modularnem sistemu (MQB). Zavidljiva prostornost v notranjosti sledi Škodinim prepoznavnim standardom in tako VisionS kot prva Škoda gostoljubno sprejme 6 potnikov v 3 sedežnih vrstah.

Kristalasti oblikovalski elementi, igra svetlobe in senc, čiste,natančne in ostro začrtane linije: to je prepoznavni oblikovalski jezik Škode, značilen tudi za novo študijo.Ostro začrtana tornado linija se razteza vzdolž karoserije, kolesna ohišjaso oglata in poudarjajo terenski značaj vozila. Mogočen difuzor zaobjema veliki izpušni cevi. Pod nizkim zadnjim steklom so logotip in ozke zadnje luči z dinamično zasnovanikristalastim ohišjem. Tipična linija v obliki črke C iz zadnjih luči prehaja v ploska odsevnika, integrirana v odbijaču. V obliki žarometov, logotipu in sprednji maski so prepoznavni elementi kristalastega dizajna.

Tudi svetla, zračna notranjost ima pridih demokratičnosti: vsi potniki so enako pomembni. Vsak potnik ima tudi svoj lastni zaslon, prek katerega dostopa do njemu prilagojenih informacij in zabavnih vsebin.

Sorodni članki