Raziščite ŠKODA svet

Avto za vse potrebe
ŠKODA OCTAVIA

Najbolj priljubljen model ŠKODA je na voljo v več kot 80 kombinacijah oblike, opreme, motorjev in pogonskega goriva.

Spoznajte jo
{{alert.message}}
  • 30. 11. 2018
  • simplyClever
  • Tehnologija

ELEKTRIČNA PRIHODNOST TUKAJ IN ZDAJ.

Preberite članek

Ženske kupujemo, mar ne?

  • 1. 3. 2018
  • simplyClever
  • Financiranje
  • Modeli

Ženske menda kupujejo več zaradi nenasitnega apetita po čevljih, torbicah in vsem, kar se sveti. Zveni znano?

Takšna je namreč poanta številnih šal, zgrajenih na seksističnih stereotipih. A izsledki raziskav kažejo, da je v njih morda tudi nekaj resnice. Britanski raziskovalci z univerze v Kentu so namreč ugotovili, da impulzivnega nakupovanja ne motivirajo v prvi vrsti potrebe in funkcionalnost nakupa, pač pa poistovetenje z izdelkom in simboličnimi asociacijami, ki ga ta sproži. K nakupovanju izdelkov glede na njihovo simbolično vrednost pa se, kot je pokazala raziskava, bolj nagibamo ženske, medtem ko moški izbirajo na podlagi potreb in funkcionalnosti.

Anna Bengtsson z univerze v švedskem Lundu, ki je raziskovala impulzivno nakupovanje v povezavi s starostjo, spolom, izobrazbo, zaslužkom in etnično pripadnostjo, je edino statistično upoštevanja vredno povezavo našla med impulzivnim nakupovanjem in spolom. Ženske, tako pravi njeno poročilo, nakupujemo – če znanstveni jezik prevedemo v nekaj razumljivejšega – kot srake. Napademo vse, kar se sveti.

To bi lahko kar držalo, sploh če na hitro ošinemo še neko drugo raziskavo, ki so jo opravili v nemškem Kompetenzzentrum Frau und Auto (KFA), multidisciplinarnem raziskovalnem centru, kjer se trudijo odgovoriti na vprašanja o razlikah med spoloma v povezavi z avtomobili.

Ženske – tako pravijo – izberejo avtomobil glede na barvo, ki mora biti živahna, moški pa ob nakupu razmišljajo o tem, koliko bodo zanj iztržili čez kakšno leto ali dve, ko ga bodo kot rabljenega prodali naprej.

Raziskava iz Kenta je pokazala, da so moški nagnjeni k impulzivnemu nakupovanju, ko gre za reči, kot sta elektronika in športna oprema. Ženske premagajo predmeti z izrazitim simboličnim pomenom, kot so oblačila, nakit in kozmetika. In ker so predmeti moškega nakupovalnega poželenja v glavnem dražji in omejeni na specializirana prodajna mesta, predmeti ženskih nakupnih sanjarjenj pa lahko dostopni in dosegljivi v vseh cenovnih razredih, se mogoče razlaga tega fenomena skriva prav v tem, ne pa v nekakšni drugačni organiziranosti ženskih možganov ali pa v preprostem dejstvu, da ženske po nakupih prebijemo več časa kot moški – tudi zato, ker moramo nakupovati ne samo zase, pač pa še za vse druge člane družine.

Kako do 105 evrov na mesec, kolikor bi vas denimo stal obrok za dinamični, mladostni Rapid Spaceback? Računajmo skupaj: en kapučino na dan + en par čevljev na mesec manj – in že ste privarčevali!

No, da stvari niso tako enoznačne in stereotipne, kot bi kdo pomislil na osnovi omenjenih raziskav, lahko sklepamo iz nadaljevanja poročila nemškega centra KFA. Ženske, tako pravijo kolegice iz Mönchengladbacha, ne kupujemo avtomobilov zgolj zaradi pisane, živahne podobe. »Svoj avto želimo uporabljati kot komandni center, ki je povezan tudi z našim domom,« pravi Doris Kortus-Schultes, ena od raziskovalk.

Predvsem mlajše voznice sanjajo o tem, da bi lahko v avtomobilu uporabljale družbena omrežja in da bi lahko kar med vožnjo preverile, ali niso slučajno pozabile ugasniti štedilnika in zakleniti vrat. »Med vožnjo želimo ostati v stiku s prijatelji in družino.«

In ker se z dela večkrat kot partnerji vračamo v vrtec ali v šolo po otroke ter po nakupih, potrebujemo poleg tega še avto, ki bo praktičen, z veliko prostora za prtljago in nižjim pragom prtljažnika za lažje nalaganje kupljenega. »S tem se,« doda Kortus-Schultesova, »po svojih željah izenačimo z moškimi, starimi nad petdeset let.« Ja, ko tudi moške končno sreča pamet …

Kaj je torej pomembno za ženske pri nakupu avtomobila?

1.) Živahna podoba

Pri Rapidu Spaceback jo zaokrožata panoramska streha, ki je v celoti izdelana iz zatemnjenega stekla, in podaljšano zadnje steklo petih vrat. Zapeljivo, mar ne?

2.) Mobilni komandni center

Z dostopno točko WLAN ste lahko ves čas povezani v splet. S sistemom ŠKODA Connect so vam odprta vrata v svet zabave in informacij, tu pa je tudi možnost klica v sili in stika s servisom. Kje točno ste parkirali? Odslej to ne bo več vprašanje! Tu je seveda tudi Bluetooth povezava, uporaba mobilnega telefona prek sistema Smart Link+ in celo interaktivni pomočnik Paul. In kam s telefonom? V multimedijski nosilec z njim!

3.) Praktičnost

Z drugimi besedami: KESSY, sistem za odklepanje, zaklepanje in zagon vozila brez ključa, parkirni asistenti, tempomat, predal za dežnik (in dežnik, seveda), strgalo za led v pokrovčku rezervoarja, pritrdilni elementi v prtljažniku, prtljažne mreže, držalo za parkirni listek … in še marsikaj v Rapidu Spaceback.

4.) Prostornost

Prostornina prtljažnika znaša 415 litrov oziroma 1380, če podrete zadnje sedeže. Potniki na zadnji klopi uživajo v največjem prostoru za kolena in največjo višino v tem razredu!

 


In kako do novega avta?

Preprosto! Na voljo je nekaj privlačnih načinov financiranja:

  1. ŠKODA BON, s katerim si ceno izbranega vozila lahko znižate za tisoč evrov;
  2. 1 %, pri katerem plačujete mesečni obrok v višini 1 odstotka cene vozila; obrok je odvisen od trajanja financiranja in višine pologa (najmanj 10 odstotkov).
  3. 1%+, pri katerem plačujete mesečni obrok, ki pa znaša 1 odstotek cene vozila, znižane za tisoč evrov (uveljavljate ŠKODA BON)

 

Sorodni članki